Tworzenie opakowań na życzenie klienta – konfekcjonowanie

Konkurencja na rynku zmusza firmy do przyciągnięcia klientów. Jedną z form zachęcania ich do kupna własnych produktów jest odpowiednie ich pakowanie, w ciekawe, spersonalizowane opakowania, które zapadają w pamieć i kojarzą się bezpośrednio z produktami danej marki. Pomocne w tym procesie jest konfekcjonowanie, a na samym początku tworzenie opakowań od podstaw, czyli wykonania projektu.

Konfekcjonowanie biżuterii ręcznie robionej – tworzenie unikalnych projektów

Pewne produkty wymagają wykonania ciekawego opakowania, które korespondować będzie z jego zawartością. Opakowanie powinno odznaczać się aurą tajemnicy, czasem kunsztowności i zawsze dokładności wykonania. Szczególnie opakowania dla rękodzieła powinny być starannie wykonane, aby dopełniały efektu wizualnego, a nie psuły go przez niedopasowanie. Biżuteria powinna być również metkowana. Jeśli nie zostało to wykonane wcześniej również tą czynność można powierzyć firmie co-packingowej. Opakowanie może być wykonane z materiału tekstylnego, z kolorowej tektury, wszystkiego, co podpowie nam wyobraźnia i co jest dostępne w ramach konfekcjonowania.

Tworzenie opakowań promocyjnych dla klientów

Często poza wykonaniem unikalnego opakowania, tworzy się również opakowanie promocyjne. Szczególnie kosmetyki, ale również książki czy też płyty są insertowane. Opakowanie może zostać wydrukowane na tekturze, z wykorzystaniem najlepszej jakości sprzętu. Następnie odpowiednio wycięte i ozdobione. Unikatowy projekt co-packingowy jest doceniamy przez klientów, którzy konfekcjonowane zestawy produktów chętnie kupują w prezencie dla bliskiej osoby. Często konfekcjonowane są książki, w ramach jednej serii, dla danego tytułu, podobnie zestawy kosmetyków, przeznaczonych do pielęgnacji.

Konfekcjonowanie produktów promocyjnych

Również firmy, różnych branż, biorące udział w targach czy konferencjach, zlecają firmie co-packingowej tworzenie opakowań i konfekcjonowanie produktów przeznaczonych na promocję firmy. Torby reklamowe bądź foliowanie kilku produktów, pozwalają stworzyć zestawy wręczane potem zaproszonym na konferencje gościom, a także klientom podczas organizowanych branżowych targów.

Co-packing może mieć różnorodne zastosowanie. Cel jest zawsze ten sam sprzedaż i odpowiednie wypromowanie produktu. Odpowiednio dobrane opakowanie może w tym pomóc. Wieloletnia współpraca z firmą co-packingową tworzy wzajemne zaufanie i możliwość tworzenia za każdym razem unikatowych projektów, które zachwycą klientów, jeszcze zanim zajrzą do środka opakowania.

Dodaj komentarz